اولین جلسه گزارش برنامه پیشرفت تولید شركتهای تابعه مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدير عامل اين شرکت در این رويداد که با هدف بررسی وضعیت تولید، تعمیرات و نگهداشت تأسیسات و برنامهریزی به منظور افزایش بهرهوری به صورت حضوري و ارتباط ویدیویی انجام شد از اجرای موفق برنامههای از پیش تعیینشده در شرکتهای بهرهبردار نفت و گاز تابعه خبر داد.
رامين حاتمي همچنین انجام فعالیتهای تعمیراتی در تأسیسات، به ویژه عملیات مرتبط با نفت و ارتقای کیفیت آن، را به عنوان اولویت اصلی تعیین شده عنوان کرد و فصل جاری را فرصتی مناسب برای رفع تنگناهای موجود ارزیابی کرد.
گفتني است ارتقای سطح آمادگی تأسیسات مرتبط با گاز، به ویژه در بخش تجهیزات سطحالارضی و ماشینآلات مربوطه، از دیگر محورهای مورد تأکید در این نشست بود و مدیرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب علاوه بر تاکيد بر ضرورت برنامهریزی زودهنگام، لزوم تدوین برنامه عملیاتی سال آینده با هدف شناسایی و مرتفع نمودن موانع و تنگناهای پیش رو را تشريح کرد.